Tuesday 21 November 2017

Trading Acd System


Velkommen til GP Shipping Siden GP Shipping ble etablert i 1996, har det vært 20 år med utrolig fremgang. I løpet av denne perioden har vi bygget et sterkt rykte for høy kvalitet og etablert nære relasjoner med våre kunder. Vår suksess og inspirasjon i denne perioden har gjort det mulig for oss å innovere banebrytende prosesser og rapporteringsteknologi på alle de riktige områdene, samtidig som vi holder oss i stand til vår opprinnelige etos med hardt arbeid og engasjement. GP-Shipping er en bransjeleder. Vi tror at vi overgår andre portforetaksselskaper i alle områder. På GP-Shipping mener vi at Hub Agency ikke handler om å gi en enkelt metode eller merkevare til en lokal portagent. Som svar på de økende kravene fra våre kunder for forbedret driftseffektivitet og økonomiske besparelser. For å sikre at GP-Shipping fortsatt er i forkant med tullklareringsevnen for våre kunder, har vi gjort betydelige. I likhet med AMS (Automated Manifest System) som opererer for samtaler til USA, gjør EU-ACD-regimet det obligatorisk. Fraktbransjen er en konkurransedyktig bedrift, så å ha tilgang til den nyeste portinformasjonen kan gi kanten. Med den økende vekten på fornybar energi og økte bevegelser av høyverdigsturbin og offshore. Bevegelsen av Project Cargo krever en svært fokusert, erfaren og kunnskapsrik gruppe mennesker i stand til. Kjerneverdier Sentralt i alt vi gjør, ta en titt på hva som definerer vår tjeneste. Les mer Talk Ports Shipping handler om folk, ta kontakt med oss ​​i dag og snakk med Teamet. Våre steder GP Shipping fortsetter å utvikle nettverks - og portbyrådekning. Les mer På GP Shipping forstår vi viktigheten av å sikre en fortsatt. Lær mer Office Phone Switchboard Systems Til tross for oppfinnelsen for over hundre år siden, er telefonbordet på sentralbordet et viktig element i forretningskommunikasjon. Telefonsamtaler er det første kontaktpunktet med potensielle kunder for mange merker, så det å velge riktig telefonsystem er nøkkelen til å levere det høyeste nivået av kundetilfredshet. Det er en rekke moderne telefonbordssystemer på markedet i dag. Les videre for å finne ut om et telefonbord på sentralbordet er riktig for bedriften din. Hva er et telefonbord på sentralbordet I dag er sentralbordet et svært automatisert, sofistikert system fullt integrert med de nyeste internettbaserte telefonsystemene. Det kan ikke engang kalles et sentralbord, men det leverer alle funksjoner og fordeler av et tradisjonelt system, og mye mer. Og som en tilleggsbonus kan det gi deg betydelige besparelser på infrastruktur og driftskostnader. De siste sentralbordene er mer sannsynlig å bli kalt PBXer (Private Branch Exchange) eller virtuelle sentralbord. De har den viktige funksjonaliteten for å hilse på ringer, gi dem muligheter, rute samtaler til riktig utvidelse og administrere anropskøer, med eller uten hjelp fra en operatør. Hvis du planlegger å oppgradere telefonsystemet, og du for øyeblikket har et analogt telefonbord eller PBX, ta en titt på den nye generasjonen virtuelle sentralbordsløsninger. Hvis du ikke er sikker på hvilken leverandør som passer deg best, la oss hjelpe og bare fullføre vårt korte skjema i dag. Fordeler med telefonsentraler Med fremskrittene knyttet til telefonsentraler har fordelene for bedrifter vokst som et resultat. Uansett hvilken type sentralbordsløsning du bestemmer deg for å implementere, er det viktig at du velger den rette som gir mest mulig fordeler for organisasjonens kommunikasjonsprosess. Overfør anrop til hvilken som helst plassering Den viktigste fordelen de tilbyr er at de er Internettbaserte. Det betyr at de kan overføre anrop til et hvilket som helst sted eller en hvilken som helst enhet med en Internett-tilkobling. Hvis din bedrift har ansatte som jobber hjemmefra, frilansentreprenører eller salgsrepresentant og serviceingeniører i feltet, er det ikke noe problem. Et virtuelt sentralbordssystem kan nå dem. Det spiller ingen rolle om de bruker hjemme telefoner, kontortelefoner eller mobile enheter, de forblir i kontakt. Reduser infrastruktur og vedlikeholdskostnader En annen fordel er at du ikke trenger å huske systemet på dine egne lokaler. Du kan ta en hosted løsning, som administreres og vedlikeholdes av en tjenesteleverandør i skyen. Du vil ikke ha noen forhåndskostnader for infrastruktur, og du trenger ikke en tekniker på stedet for å kjøre systemet. I stedet betaler du en rimelig månedlig avgift som dekker ledelse, vedlikehold og oppgraderinger. Dra nytte av avansert funksjonalitet Moderne PBXer er vanligvis en del av et bredere internettelefonisystem som Voice over Internet Protocol (VoIP) eller Unified Communications (UC). Disse systemene gir enda mer funksjonalitet til det moderne sentralbordet. En av de mest nyttige funksjonene er Presence. Det forteller systemet eller operatøren dersom en ansatt er tilgjengelig for å ta samtaler, ikke ønsker å bli forstyrret eller ikke tilgjengelig. Sentralbordet kan deretter ringe anrop til en annen utvidelse hvis en kontakt ikke er tilgjengelig. VoIP og UC-systemer gjør det også mulig for ansatte å sette sine egne viderekoblingsinnstillinger. Hvis kontortelefonen ikke svarer, kan det virtuelle sentralbordet videresende anropet til mobilnumre, hjemme telefoner, telefonsvarer eller andre enheter. Det bidrar til at innringere får et svar, snarere enn at en telefon bare ringer. Moderne sentralbordssystemer støtter også flere kommunikasjonskanaler, slik at innringere kan ta kontakt med deres foretrukne metode, som kan inkludere e-post, stemme, tekst, chat eller Instant Messaging. Utvid kapasitet som du trenger Det Hosted switchboard-løsninger tilbyr en annen viktig fordeleskalering. Hvis bedriften din vokser, eller volumene øker midlertidig, kan du øke kapasiteten på etterspørsel. Det er ikke nødvendig å installere nye linjer eller holde kunder venter i lange køer. Hosted switchboards gir deg mye større fleksibilitet. Finn riktig telefonbordssett for telefonforetak ved å sammenligne løsninger. Velg riktig koblingsløsning Det er mange fordeler ved å utnytte et moderne sentralbord, men det er viktig å velge en løsning som oppfyller dine forretnings-, drifts - og økonomiske behov. På slutten av denne artikkelen finner du informasjon om noen av de beste sentralbordssystemene som er tilgjengelige. Men før du kontakter en leverandør, kan det være med å være oppmerksom på de viktigste alternativene når det gjelder å velge hvilken type sentralbordsløsning du trenger. Det er tre hovedkategorier: Virtual PBX Interactive Voice Response (IVR) Automatisk samtalefordeling (ACD) Virtual PBX En virtuell PBX er ideell for bedrifter som ønsker en rimelig løsning som gir dem sentralbordets funksjonalitet. Denne løsningen er vert i skyen. eliminere infrastruktur og vedlikeholdskostnader. Det virtuelle sentralbordet kan rute samtaler til riktig utvidelse på et hvilket som helst sted, administrere køer, sette anrop på vent og varsle ansatte når samtaler venter. Dette er en fin løsning for små bedrifter som ønsker tilsvarende et automatisert telefonsvarersystem som gir et faglig svar til innringere og sikrer at alle i virksomheten forblir i kontakt. Interaktiv Voice Response (IVR) Et IVR-system tar virtuell mottak et skritt videre og automatiserer anropssvar slik at du ikke trenger en sentralbordoperatør. Ringer mottar innspilt hilsen og en rekke alternativer, for eksempel trykk 1 for salg eller trykk 2 for kundeservice. Systemet videresender anropene til riktig avdeling. Innkommende IVR er et ideelt system for bedrifter som ønsker å rute samtaler til bestemte avdelinger eller tillate kunder å velge fra en større meny med alternativer. Utgående IVR-systemer er en nyttig måte å automatisere distribusjonen av kundekommunikasjon, for eksempel påminnelser om avtale, salg eller serviceoppfølging. De gjør det mulig for anropssentre å bygge engasjement med kunder gjennom vanlig kommunikasjon og å tilpasse kontakter når IVR er integrert med et CRM-system (Customer Relationship Management). IVR-systemer er også tilgjengelige som integrerer innkommende og utgående funksjonalitet. Automatisk anropsfordeling (ACD) Denne typen system er egnet for telefonsentre eller større bedrifter med salgs - eller kundeserviceteam. ACD-systemer, som navnet antyder, ringer innkommende anrop til agenter basert på forhåndsdefinerte forretningsregler. Reglene bidrar til å sikre at et anrop blir besvart av en agent med riktig kompetanse eller produktkunnskap. Men i travle perioder kan samtaler sendes til de første tilgjengelige agenter. Angi dine krav Før du kontakter en tjenesteleverandør, må du utarbeide en spesifikasjon for sentralbordet ditt. Ønsker du en vertsbasert løsning eller et system på egne lokaler Hvilke funksjoner trenger du Hvor mange linjer trenger du i utgangspunktet, og er systemet skalerbart Et Internett-søk kan hjelpe deg med å identifisere en liste over potensielle leverandører, men ta deg tid til å diskutere din trenger i detalj med hver leverandør. Sammenligning av telefonbordet Nedenfor finner du et lite utvalg av systemer fra anerkjente produsenter. MiTel MiVoice Office 400-serien MiVoice Office 400-serien MiTel MiVoice Office 400-serien inneholder Mitel MiVoice 1560 PC Operator, som kombinerer en PC og en telefon. PCen gir et sentralt informasjonspunkt for å støtte effektiv samtalehåndtering og samtalehåndtering. Operatørene kan ta, ringe eller videresende samtaler via PC eller en MiVoice Office 400-systemtelefon. Dette systemet gir operatører direkte tilgang til et bredt spekter av informasjon, samt fleksibel samtalehåndtering. Sentralbordet viser innkommende navn som gir deg personlig hilsen. Den viser også nærværsinformasjon slik at samtaler kan sendes til den rette personen eller en kollega. Tilpassbar skjermoppsett Anrops-ID Statusinformasjon for alle ansatteCall overføring med museklikk eller nøkkelvarsler via tekst eller e-post Integrasjon med MiTel MiVoice Office 400 SeriesMiTel MiVoice 4224 Digital Telefon MiVoice 4224 Digital Telefon MiVoice 4224 Digital Phone er designet for operatører som arbeider med MiTel MX - ONE og BusinessPhone PBXer. Pakket med funksjoner, inkludert det numeriske tastaturet, som gir enkel tilgang til alle samtalehåndteringsfunksjoner. MiTel MiVoice 4224 Digital Phone-modellen har en stor, fem-rads justerbar grafisk skjerm som gir en klar layout for status og samtaleinformasjon. En fem-rads justerbar grafisk display 12 funksjonsnøkler med lysdioder 4 store klare og taletaster med lysdioder 1 stor AnswerExtend keyHeadset-port Programmerbar ringelydstyrke og tonekarakter Akustisk støtbeskyttelseFinn ut mer om hele Mitel-telefonsystemområdet på vår produsentprofilside. Workforce Optimaliseringsprogramvare I dagens39s høyt konkurransedyktige marked er det svært viktig at en organisasjonssuksess gir eksepsjonell kundeservice. Vår prisbelønte arbeidsstyrkeoptimalisering (WFO) - pakke gjør det mulig for organisasjoner å optimalisere operasjonell effektivitet samtidig som kundenes opplevelse blir størst. Suiten gir neste generasjons arbeidsstyrkehåndtering, samtaleopptak, kvalitetsstyring, desktopopptak, taleanalyse og ytelsesstyringsfunksjoner. Arbeidsstyrkeoptimaliseringsfunksjoner Skalerbar arbeidsstyrkeoptimaliseringsprogramvare Vårt mål er å tilby arbeidsstyrkeoptimaliseringsløsninger som gir umiddelbar verdi over en rekke bransjer, implementeringskrav og kundemiljøer. Vi forstår også at organisasjonsmålene forandrer seg og prioriteringskiftet. Enten du er en liten, mellomstore eller bedriftsorganisasjon, tilpasser vår fleksible og modulære arbeidsstyrkeoptimaliseringsløsning enkelt til dine forventninger, og hjelper til med å bygge bro over gapet mellom dagens behov og morgendagens mål. Med skyen kan du glemme kostbare vedlikehold av maskinvare og programvare og oppgradere kostnader. inContact Workforce Optimization Benefits Fleksibilitet er nøkkelen til å gi en funksjonsrik kontakt senter programvare løsning. inContact Workforce Optimization lar organisasjonen din identifisere unike operasjonsstyrker mens du definerer muligheter for forbedring, slik at du raskt kan påvirke bunnlinjen. Lett å bruke grensesnitt. Skalbarhet mdash kjede sammen flere servere for en distribuert bedriftsløsning. En enkelt installasjon som kan blande analoge, digitale og IP-telefoner. En enkelt serverinstallasjon som kan ta opptil 150 enheter (inkludert tale - og skrivebordsposisjon). Kompatibilitet med de fleste PBX-plattformer. Ubegrenset avspillingslisenser. Opprett optimale tidsplaner for ditt kontaktsenter Vårt arbeidskraftoptimaliseringsteknologi sparer tid som tilbys manuelt ved å planlegge medarbeidere, ved å automatisk opprette agentplaner som tar hensyn til arbeidsinnstillinger, ferdighetsnivåer og forventede samtalevolumer. Våre arbeidsstyrkeoptimaliseringsløsninger gir deg også muligheten til å produsere optimale skiftplaner basert på etterspørsel fra dine kunder og tid på året. I tillegg tillater programvaren plattformen å administrere sine egne tidsplaner uten å påvirke servicenivået. Hva er arbeidsstyrkeoptimaliseringsprogramvare iContact Workforce Optimization-programvare er en pakke med verktøy som gjør det mulig for kontaktansvarlige å spore viktige viktige nøkkelindikatorer (KPIer), optimalisere arbeidsstyrkeplanlegging og evaluere agentens ytelse. Funksjoner for arbeidskraftoptimalisering inkluderer: ringopptak, desktopopptak, arbeidsstyrkehåndtering, kvalitetsstyring, resultatstyring og kundetilfredshetsundersøkelser. Hvis du vil vite mer om inContact Workforce Optimization, kan du sjekke ut videoen vår. InContact gjør det enkelt og rimelig for organisasjoner over hele verden å skape utfordrende kundeopplevelser mens de møter viktige forretningsmessige beregninger. InContact fortløper kontinuerlig og er den eneste leverandøren som tilbyr en komplett kundeinteraksjonsplattform i skyen som er fleksibel, skalerbar og pålitelig for bedrifter, småbedrifter, myndigheter og forretningsprosesser. inContact er en del av NICE (Nasdaq: NICE), verdens ledende leverandør av løsninger for både programvare og cloud-programvare.

No comments:

Post a Comment