Sunday 19 November 2017

Moving Gjennomsnittet Roi


Slik beregner du avkastning på investering (ROI) Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. Dette. Et forhold utviklet av Jack Treynor som måler avkastning opptjent i overkant av det som kunne ha vært opptjent på en risikofri. Døden av sosiale avkastningsselskaper begynner å synke ideen om at de kan spore sosiale medier Dollar Verdi Mange merker beveger seg bort fra beregninger som har til hensikt å måle avkastning på sosiale medier. Theyve innså at sosiale medier ikke er en transaksjonsmaskin eller salgsmaskin, så de slipper halvbakte indikatorer som måler sekundære effekter, for eksempel økonomisk avkastning. I stedet vurderer de nye beregningene sosiale medier strategier når det gjelder publikumsbygging, merkevarebevissthet og kundeforhold. I en ny rapport fra BI Intelligence. vi ser på det uten frills, men kraftige beregninger som sosiale medier og analytics selskaper fokuserer på, vi forklarer hvordan slutten av vogue for avkastning ikke har betydet en tilbaketrekking på sosiale medier budsjetter (faktisk sosiale budsjettene er ballonging) . Og vi graver inn noen av misforståelsene og feilene rundt de mer vanlige rekkevidde - og engasjementene som er populært av Facebook Insights, det innebygde analytiske dashbordet for Facebook-sider. Heres hvordan sosiale medier strategier utvikler seg: Nedgangen i avkastning beregninger. Mellom 2010 og 2013 gikk prosentandelen av markedsførere som brukte inntekt per kunde på sosiale medier, fra 17 til 9, ifølge februar 2013-undersøkelsen. Den prosentvise sporingskonverteringsfrekvensen falt også fra 25 til 21. Selv ettersom moden for avkastningsindikatorer svimmer, er sosiale medier budsjetter ballong. I gjennomsnitt regner toppmarkedsførere med å bruke 9 av budsjettet til sosiale medier i 2014 og 16 innen 2018, ifølge samme undersøkelse. Unntak. Selvfølgelig er det unntak for flyttingen vekk fra avkastning. Noen sosiale handelsapplikasjoner og direkte responskampanjer vil oppnå målbare resultater på Facebook eller andre sosiale nettverk. Og slutten av avkastningskvoten betyr definitivt ikke at alle beregninger kan kastes ut av vinduet. Metrics å se er publikums rekkevidde, engasjement og følelser. På Facebook er det alltid viktig å huske at på grunn av algoritmisk filtrering, vil merkevare - eller forretningsposter kun bli sett av en gjennomsnittlig 16 av sine fans. Facebook-aksjer er spesielt verdifulle. fordi de vanlige brukerinnleggene er sett i en relativt høy prosentandel av venner-nyhetsfeeder (sammenlignet med innlegg etter merkesider) mellom 29 og 35 i henhold til en studie. Forbedre de vanligste beregningene. Innsikt, Facebooks innebygde analyseverktøy, gir gode grunnleggende data for måling av rekkevidde og engasjement. Vi viser deg hvordan du omdanner disse tallene til rikere og mer verdifulle beregninger. Post-rekkevidde er den mest grunnleggende indikatoren for rekkevidde på Facebook, men det er viktig å spore det i forhold til antall sidefansere og berike det med komplementære indikatorer. Vi viser deg hvordan, og inkluderer skjermbilder. I sin helhet, rapporten: Hvorfor bruke simulering - Return on Investment De tilgjengelige funnene viser at simulatorer er kostnadseffektive for oppstart og vedlikeholdstrening i institusjoner: de trener og gjør faktisk utstyr og koster mindre å anskaffe og bruke. Dette funnet gjelder også for datamaskinbasert opplæring i forhold til konvensjonell opplæring i klasserom. Simulatorer er en god investering. Kostnaden for innkjøp kan avskrives i perioder på ett til fire år. En fortjeneste for simulatoropplæringseffektivitet er overføringseffektivitetsforholdet (TER). Det er forholdet mellom den faktiske utstyrstreningstiden lagret som en funksjon av tidsutøvet trening på en simulering. Store verdier av dette forholdet indikerer at simuleringene trener relativt godt i forhold til operasjonelt faktisk utstyr, og små verdier indikerer at simuleringer trener dårlig i forhold til det aktuelle utstyret. TER-sammenligninger for militære flysimulatorer fra litteraturen antyder at flertallet (59) av opplærte oppgaver har TER som er større enn 0,33. Dette betyr at for hver tre timer brukt i simulatoren, kan en times faktisk flygtid elimineres for 54 av oppgavene. Apache Longbow Force Development Test og Experimentation (FDTampE) Tank Training Kostnad for å betjene en faktisk tank er anslått til 75 per mile. Kostnaden for å drive en Tank Driver Trainer-simulator er 2,50 per kilometer. Også, inkludert var hæren reddet 2.5M trening 2200 soldater. Det er en besparelse på 1 136 per soldat, som tilsvarer omtrent 15 timers trening per soldat. I tankegang, reduserte introduksjonen av Branntrainerens oppførsel årlige utgifter til ammunisjon fra 134 til 100 runder per tank og forbedret marksmanship. Dette resulterte i en årlig kostnadsunddragelse på ca 29M. Enkeltopplæring Opplæringen 1990 (Revere of Germany) gjorde stor bruk av konstruktiv simulering for å trene ledere på brigade, divisjon og korpsnivå. Fordelene ved slik opplæring var vekt på kampplanlegging, personaleprosedyrer og kommandoer og kontroller effektivere bruk av opplæringstidsfokus på høyere ekkoloner som ellers ville koste uønskede reduserte negative miljø - og politiske konsekvenser. 1990-øvelsen lagret mer enn 4M i transport - og lasthåndteringskostnader sammenlignet med kostnadene historisk GAO 1991. I 1992 ble konstruktiv simulering brukt for å unngå 34M i kostnader sammenlignet med tilsvarende øvelse gjort uten simulering i 1988. Hæren anslår at den erstatter simulering for 68M av flyoperasjonstrening i den aktive kraften og 55M i reservene hvert år mener marinen at simuleringen skal være effektiv ved opplæring i ukjent fly, slik det er reflektert i forholdet mellom simulator og faktiske flystreningsflyvninger (40 til 77 ) i flåtenes erstatningstrening for FA-18-fly planlegger Air Force Air Mobility Command å erstatte opptil 50 prosent av treningstimer med flysimulatorer og andre treningsapparater for trening av flytransportpersonale. Driftskostnadene for flysimulatorer anslås å være mellom 5-20 av kostnaden for fly. Mange studier har vist at ferdigheter som læres i flysimulatorer kan utføres med hell i fly, kan bruk av simulatorer for trening redusere flyetid. I en nyere studie ble metalkostnadsforholdet mellom simulatorer og fly anslått til 8. Programmet for luftfartstrening for luftfarten er et milliard dollarprogram. For å identifisere kostnadseffektiviteten til flysimulatorene i forhold til flyturer sammenlignet denne studien de rapporterte faktiske flytimekostnadene for CH-47D, UH-60 og AH-64 i FY95-budsjettet, og kostnaden for å drive de samme våpensystemene simulator. En ytterligere sammenligning brukte FY94 faktiske flygtimer og simulator utnyttelse timer til fly og simulator driftskostnader. Tabellen nedenfor viser forskjellen i kostnad per time for flyet og simulatoren. Timekostnadsforskjell Effekten av kostnadsbesparelsene som vises i denne analysen, styrker Armys strategi for å forfølge avanserte teknologiapplikasjoner for å forbedre treningseffektiviteten, samtidig som kostnadene økes for å trene i det tradisjonelle feltet eller flymiljøet. Army luftfart vil bli utfordret for å opprettholde dagens FHP og OPTEMPOs som flytidstimer koster eskalere og treningsbudsjettene blir gransket for effektive treningsmetoder. I FY90 alene, logget piloter nesten 29.000 timer i FA-18 operatør flytrainer og våpen taktikk trenere. Forutsatt at i gjennomsnitt at hver time i simulatoren tilsvarer hver time i fly til opplæringsformål, kan verdien av denne opplæringen oppgis når det gjelder kostnadsunddragelse på 43 millioner. Relative Cost of Simulated Versus Faktisk Flight Time CostActual Flight Hour CostSimulated Flight Hour Army Missile Systems Army Missile Command (USAMICOM) Forsknings-, utviklings - og utviklingssenteret (RDEC) bruker modellering og simulering utstrakt i utviklingen av Army Missile Systems Jolly and Ward 1995. I løpet av en lang rekke simuleringsprosjekter har fordelene av maskinvare-i-løkke (HWIL) simuleringer omgjort til kostnadsbesparelser og unngått for mine våpensystemutviklingsprogrammer. Eksempler på kostnadsbesparelse og unngåelse som overstiger 320M. Army Missile Systems Kostnadseffekter Applikasjon av HWIL og DIS Simulering 45 reduksjon i flyktropstestprogram HWIL-simulering identifiserte alle maskinvare - og programvarefeil før flyktester, noe som resulterte i reduksjon i flygetestkostnader Suksessfulle bevis for prinsipp og EMD-flyktestprogrammer med forebygging av minst 2 testfeil og reduksjon av risiko i flere andre tilfeller Småvåpen Flere studier, relatert til bruk av simulering i stedet for levende brann, indikerer at ytelse med simulering er minst lik levende brannopplæring, men at kostnaden er lavere . Soldater med MACS (Multipurpose Arcade Combat Simulator) trening utgjorde mindre runder under live-fire kvalifikasjoner og færre soldater mislyktes å kvalifisere i forhold til de trente usingtraditional metoder. Flere studier med Squad Engagement Training System (SETS) har vist positiv overføring fra SETS til levende brann. Trening med Indoor Simulated Marksmanship Trainer (ISMT) har blitt demonstrert for å gi fordeler med live-brann. Precision Gunnery Training System (PGTS), en billig trener for TOW og Dragon missiler, hvis runder er uoverkommelig dyrt (henholdsvis 11.500 og 19.145, pr. Runde), har vist seg å være kostnadseffektive, og tillater også trening som ellers ville være Kostet flere hundre millioner dollar per år dersom det ble brukt faktiske missiler. Vedlikehold En gjennomgang av vedlikeholdssimulatorer fant ut at de er like effektive til opplæring som faktiske utstyrs trenere, målt ved studentprestasjon i skolen. I de fleste undersøkte tilfeller var kostnaden for å utvikle og produsere en enhet mindre enn 60 av det aktuelle utstyret, og kostnaden ved å produsere en andre enhet var mindre enn 20. Oppkjøp og bruk av vedlikeholdssimulator over en 15-årig periode koster 38 så mye som faktisk utstyr. I studier hvor tiden for å trene ble rapportert, tok simulatorene 25-50 mindre tid enn det aktuelle utstyret. TECOM Virtual Proving Grounds (VPG) For modellering og simulering for å være nyttig og gyldig, må de gjeldende verktøyene være basert på ekte data utledet fra testbasert sannhet TECOM 1995. Armys Test and Evaluation Command (TECOM) støtter dette konseptet med en tilnærming kjent som simulering og modellering forankret ved ekte testing (SMART). TECOM utvikler VPG som et middel for forskere og utviklere for å sikre at deres modeller og simuleringer er basert på ekte testdata. VPG er et nettverk av modeller og simuleringer som muliggjør interaktiv testing i et syntetisk miljø. En rekke prosjekter utført av TECOM bruker disse modellene og simulasjonene for å bestemme de ulike effektene på systemene og å replikere handlinger uten å foreta tid og kostnad for selve testingen. Diagrammet representerer et sammendrag av utvalgte TECOM-systemer som brukte VPG i gjennomføring av tester og evalueringer med kostnadsunddragelse som et mål for effektivitet. Faktisk kostnad inkluderer investering i simulering når det er aktuelt og tilgjengelig. TECOM VPG Cost Avoidance Agile Provider (AP) var en felles øvelse sponset av USACOM erstattet av Unified Endeavour (UE) i 1995. AP var en feltøvelse sist holdt i 1994. Unified Endeavour ble støttet av en Joint Training Confederation (JTC) av modeller interaksjon gjennom aggregatnivå simuleringsprotokoll (ALSP). Modellene erstatter skip på sjø og flytid, og fokuserer på det primære treningsstudiet, JTF-kommandøren og staben. Total kostnad for AP-94 var 40M med 8M i strategiske løfteutgifter. UE-95s kostnader utgjorde 2,9 M med ca .5 M i strategisk løft. Omtrent 85 av deltagerne i UE-95 vurderte treningen sin gode og 82 vurdert det bedre enn en lignende feltøvelse som AP-94. Konklusjonen var bedre trening på 7,5 av kostnaden. USMC Indoor Simulated Marksmanship Trainer (ISMT) Mulighet for brann i bevegelige mål, både fly og kjøretøy Se faktisk om runder har effekt på målet ISMT reduserte kostnadene ved driftskrav for Infantry School med mer enn 16M uten å redusere kvaliteten på opplæringen. Tabellen nedenfor illustrerer kostnadsforskjellen mellom bruk av simulering og levendebrann. Kostnadssammenligning av opplæring med PGTS Versus med driftsutstyr

No comments:

Post a Comment