Saturday, 28 October 2017

Snapchat Aksjeopsjoner


Snapchats siste oppdatering avslører sin store strategi Snapchats ambisjon er å være mye mer enn bare appen du bruker til å sende goofy selfies. Det ønsker å være en leder i forstørret virkelighet, den futuristiske teknologien som en dag kunne erstatte våre telefonskjermbilder med grafikk overlaid på den virkelige verden. Snapchat la grunnlaget for sin neste store press i AR i en oppdatering til sin app på tirsdag. Oppdateringen legger til spesielle filtre for telefonens bakre kamera som Snapchat kaller World Lenses. Disse linsene fungerer på samme måte som Snapchats eksisterende selfie-linser, noe som kan gjøre deg om til alt fra en valphund til Hillary Clinton. Hvor verdenslinser er forskjellige på en nøkkel måte, er at de ikke bare sporer noen ansikt, men legger over 3D-effekter over hele omgivelsene dine. For eksempel plasserer en World Lense i Snapchat smilende skyer over deg som puger regnbuer når du peker på kameraet ditt på dem. Selv om effekten er åpenbart dum og leken, har denne typen AR, eller som noen selskaper begynt å kalle blandet virkelighet, seriøst jobbet med høyt verdsatt oppstart som Magic Leap og entrenched spillere som Apple og Microsoft. Teknologien er hva mange store aktører i teknisk industri anser å være den neste store databehandlingsplattformen, med potensial til å erstatte alle skjermbilder ved å projisere den digitale verden på den virkelige. Snap, som for tiden forbereder seg til børsnotering til en verdsettelse så høy som 40 milliarder kroner. har arkivert for patenter som gir en titt på hvordan det kunne tjene penger på AR. Los Angeles-baserte oppstart jobber med avansert gjenstandsgenkjenning som kan vise annonser, kampanjer og annen informasjon om fysiske gjenstander sett gjennom et kamera. Dens kommende Spectacles-briller som nå har et Bluetooth-parringsalternativ i Snapchat-appen som i denne siste oppdateringen, kan bare spille inn video som kan deles på Snapchat. Men det er lett å forestille seg Spekter og noe annet kamera som selskapet jobber på en dag med AR på en rekke interessante måter. SE OGSÅ: Det som er som å jobbe hos Snapchat, et av de mest hemmelighetsfulle selskapene i tech NÅ HURT: Heres alt vi vet om Snapchats nye kamera solbriller, Spectacles Snapchats siste oppdatering avslører sin store strategi. Snapchat lærer endelig å elske den skumle reklamen den en gang sa det hatet de siste to årene, har annonsører spurt Snapchats evne til å oppfylle sine forventninger til to sentrale krav: målretting og måling. Investor Fidelitys flytter til å slash den estimerte verdien av sin eierandel i Snapchat med 25 forverret disse bekymringene, ifølge Reuters. Snapchat tilbyr få dybdeanalyser eller granulære metoder for å målrette mot bestemte grupper av forbrukere med annonser, sammenlignet med Facebook, Instagram og Twitter (som alle har vært i reklamespillet mye lenger enn 14 måneder, Snapchat har solgt annonser ). Snapchat administrerende direktør Evan Spiegel og andre ledere har tidligere sagt offentlig flere ganger at bildeutvekslingsprogrammet er mot skummel målrettet annonsering: Vi bryr oss om å ikke være skummel. Det er noe som er veldig viktig for oss. Vi synes det er rart når merkevarer prøver å opptre som din venn ved å spore deg rundt på internett, sa Spiegel. Men det er tegn Snapchat har nylig begynt å myke den holdningen. Og den generelle følelsen fra reklamemiljøet mot Snapchat ser ut til å bevege seg fra en frustrasjon til en forståelse. Snapchat nektet å kommentere for denne historien. Men selskapet ser ut til å ha en rask kulturell forandring. Spiegel gjorde sine klager om skummel målrettet annonsering, ikke i det fjerne forbi - men på Cannes-festivalen i juni i år. Snapchat er oppvarming for å målrette. I begynnelsen var den store salget av Snapchat nå: Vi har en enorm (100 millioner månedlige aktive brukere) høyt engasjert publikum av den ofte vanskelig å nå 13 til 24 år gamle braketten - betale oss store priser for å komme foran dem med kule originale kreative dvs som er hjemme hos vår app. Var primetime for årtusener. Snapchat ba om store forpliktelser på 750.000 for å gjøre nettopp det med sitt Stories-annonseformat. Men over tid kom prisene ned til en mer realistisk prisstruktur. Nå tilbyr Snapchat en rekke annonseformater, inkludert 2 cents per visning-videoannonser. Sponsede Geofilters, og Sponsede Objektiver. Og ettersom Snapchat har rullet ut flere formater, har det investert i flere målrettingsalternativer - noen av disse kan komme som en overraskelse for brukere av appen. Her er alle målrettingsalternativene annonsører kan velge mellom på Snapchat: Kjønn - Snapchatters gir faktisk ikke appen med denne detalj, men den er utferdiget og validert via Millward Brown. Alder - Når brukerne registrerer seg for appen, spør Snapchat om bursdagen sin. For øyeblikket lar Snapchat alkohol merkevarer for eksempel velge bare å målrette brukere som er 18 eller 21 (avhengig av den lovlige drikkede alderen i brukerens geografi.) Men det er lett å se hvordan dette kan åpnes for å målrette en bestemt aldersgruppe. Enhet - Annonsører kan målrette mot et mobilt operativsystem eller en enhetsprodusent. Plassering - Dette alternativet kan være like bredt som et land, en stat eller en by og så spesifikk som en kino eller en høyskolekampus. Annonsører kan også målrette mot en bestemt begivenhet, den Live-delen dekker, som en festival eller et NFL-spill. Kontekst - Annonsører kan målrette mot en bestemt utgiver i Snapchats Discover-delen. Eller de kan velge publikumsbuntene, som er pakker av Discover-kanaler gruppert av et tema som verdensnyheter og kultur, som samler CNN, Mashable, Vice og National Geographic. Colleen Leddy, kommunikasjonsstrategi hos reklamebyrå Droga5, fortalte Business Insider at hun mener at et av vendepunktene for Snapchat fra et reklame salg og målretting synspunkt var lanseringen av Discover-delen sin tilbake i januar. Utgivere på Oppdag arbeid med Snapchat for å selge annonser på seksjonen og inntektene er delt mellom dem. Droga5s leder for kommunikasjonsstrategi mener at Snapchats utgiverpartnere kan ha hjulpet sin salgsorganisasjon. Droga5 Med noen av de nye eksperimenter som Discover, som tilbyr reklame gjennom utgivere og Snapchat, tror jeg de fikk flere læringer på den måten og lærte fra utgiverne om hva kundene ønsket - det hjalp dem til å selge på en annen måte, sa Leddy. Hun la til: Jeg tror de skjønte over tid, det var virkelig, veldig vanskelig fra vårt synspunkt å selge plattformen til våre kunder. Vi er i alder hvor du kan målrette så spesifikt med programmatisk annonsering, og i en alder der du kan få alle resultatene. Snapchat sa: Du kan ikke få noen av disse tingene. Jeg tror at mange markedsføringsbudsjetter ble holdt tilbake av byråstabenes tenkning: Hvordan kan jeg selge dette på en ansvarlig måte? Snapchat har gjort noen under-radar forbedringer til måling også Den største kritikken som ligger på Snapchat fra annonsørsamfunnet, er at appen kommandoer store annonsering priser, men det gir lite bevis for markedsførere at de får en avkastning på den investeringen. Men Snapchat har vært stille - og ganske vist sakte - gjør forbedringer der. Siden dag 1 av å selge annonsering tilbake i oktober 2014, ga Snapchat tilbud om annonsørstatistikker, inkludert visning og rekkevidde, som jobbet med tredjeparts målefirma Millward Brown. I sommer samarbeidet Snapchat med Nielsen, og nå tilbyr markedsførere ekstra beregninger, inkludert ferdigstillingsfrekvens og merkevareresonans. Sydney Williams, leder av sosiale medier i GE, som i fjor lanserte sin andre Snapchat-annonsekampanje. Snapchat tilbød langt mer detaljert informasjon om konverteringsfrekvensen (de som swiped forbi sitt sponsede filter og de som faktisk fortsatte å prøve det ut.) Det første filteret ble brukt 4,7 millioner ganger, noe som førte til i 63,5 millioner visninger. Det er fortsatt noen niggles. For eksempel fortalte en direktør for digital reklamebyrå, Business Insider, at han snakket om at Snapchat teller en visning så snart den vises på en brukers skjerm, selv om de bare ser på det i mindre enn et sekund (bransjestandarden for en videovisning er at 2 påfølgende sekunder blir sett på og at minst 50 av videorammen er på skjermen.) I mellomtiden er målingsdybden fortsatt ikke i nærheten av likeså Google og Facebook, som jobber med tredjeparter for å bestemme Veldig nyttig analyse, som om en person som så en annonse på plattformene, fortsatte å kjøpe varen i en fysisk butikk. Mens annonsører venter på Snapchat å fange opp, er det et annet alternativ. Programvare oppstart Delmondo hevder å være en av de eneste analytics selskapene som arbeider med merker for å tilby Snapchat analytics for deres annonsekampanjer og jobbe med Snapchat influencers. Det er ingen offisiell API (applikasjonsprogrammeringsgrensesnitt) for analyseutviklere å tappe inn i, men Delmondo får sine kunder og Snapchat-innflytelser til å be om AuthedTokened-tilgang fra Snapchat for å få innblikk i suksessen til deres Snapchat-historier og annonser. Disse markedsførerne og individerne betaler Snapchat for å bli levert dataene, som Delmondo-plattformen analyserer. Det faktum at denne typen transaksjon skjer, viser at det tar en mer responsiv tilnærming til måling. Del Couno, Delmondo, sa til Business Insider: Snapchat har definitivt kommet langt på å forbedre tilbudene sine for annonsører, og jeg er så spent på å se hva 2016 bringer, jeg tror det er årets inntektsgenerering for Snapchat. Snapchat blir mer proaktivt med reklamebyråer. I juli da vi sist spurte markedsførere og byråer om deres oppfatning av Snapchat, var den generelle følelsen at bildeappsalgsteamet ikke var stort nok, eller organisert nok til å oppfylle annonsørens etterspørsel. En direktør-nivå byrå exec fortalte oss forholdet følte ad hoc, mens en direktør-nivå markedsfører på en stor forbruker merkevare fortalte oss Snapchat hadde bare gingerly begynte å snakke med hans selskap. En administrerende direktør for reklamebyrå fortalte oss at annonsering og innholdspartnere noen ganger ble valgt basert på ledere (inkludert Spiegels) egen personlig smak for merkevaren - noe som gjorde det vanskelig i de tidlige stadiene for andre annonsører å bryte inn. ScreenshotSnapchat Beats lanserte et sponset Snapchat-objektiv over Thanksgiving helg i år. Droga5s Leddy sa: Vi får stadig mer kontakt fra Snapchat - flere når ut til oss og mer åpenhet om tall. når vi har møter har samtalene skiftet til Snapchat og sier: Fortell oss hva du trenger hvis de ikke har en løsning i stedet for å si at vi ikke har det. Selv den rene mengden av salgsmedlemmer de har ansatt for å betjene kontoer, har definitivt endret seg, og det er mye mer om å tilby en løsning i stedet for å jage. Frustrasjoner forblir fortsatt. En annonsetekniker som jobber med både forlag og byråer, fortalt oss at menneskene han snakker om å tro Snapchats dyrebarhet over plattformen og brukerne - og derfor frykten for å irritere dem med reklame - er blitt tolket som smugness av noen i bransjen. Annonsører føler at de må være der. Men hva er de konkrete utfallene han sa, men lagt til: Fra et brukerperspektiv er Snapchat stadig eksplosiv og blir til og med blitt kannibalistisk til andre sosiale plattformer. Jeg er sikker på at Facebook sparker seg selv, de tilbyr ikke 10 milliarder kroner for det. (Facebook prøvde å skaffe selskapet tilbake i 2013 for 3 milliarder kroner.) Snapchat har fortsatt en lang, lang vei å gå til markedsførere tilfredsstillelse med at annonseringsutbyttet når til likhet med andre sosiale nettverk. Det tok Facebook år å komme forbi Forresters beryktede Facebook mislykkes markedsførere studie, i 2013. Nå markedsførere sier sine annonser overgår de på andre sosiale nettsteder. Det vil nesten sikkert være flere hindringer på vei, men Snapchat begynner å handle mye mer som de sosiale nettverkene det er så ofte sammenlignet med - med noen ekstra idiosyncrasies. Og det kan bare tjene til å beordre flere utgifter fra annonsørene som ønsker å nå sitt lukrative publikum. Jason Stein, grunnlegger og administrerende direktør i sosial mediabyrå Laundry Service, fortalte Business Insider at det er naturlig for et ung, raskt voksende selskap som mangler ingeniørinfrastruktur og skalerbar annonseteknologi: Det er viktigere på dette tidspunktet å investere ressurser til å bygge et produkt som vokser og beholder brukeren på lang sikt. Jeg tror Snapchat har støttet sin holdning til skumle reklame. Sponsede nasjonale filtre, geofilter og linser er svært innfødte annonser, og representerer store teknologiske innovasjoner av Snapchat. Enhetene er i høy etterspørsel fra våre kunder og annonsører generelt, og de fungerer veldig bra, sa han. Det er et ganske godt utseende når brukerne har det gøy å samhandle med merkevaren din for å lage originalt merkevareinnhold som de deler med alle vennene sine. Velkommen til 2016: selfie innovasjon er avgjørende for suksessen til merkevarer og tekniske plattformer. SE OGSÅ: Hvis du reiser hjem til ferien, vil GE at du skal bruke dette Snapchat-filteret NÅ WATCH: Mark Cuban forklarer hvorfor nedlasting av Snapchat er en stor feil, hvorforHva Facebook Inc (FB) lager vil utrydde Snapchat-IPO Hvis du vil ha bevis på at Facebook Inc (NASDAQ: FB) kan dominere ethvert marked den ønsker, ikke se lenger enn den nylig debuterte lsquoStoriesrsquo mdash en funksjon for sin Instagram-plattform. Historier er en nær klon av Snapchatrsquos lsquostoryrsquo-funksjon, som gjør det mulig for brukere å lagre en serie bilder og vise dem for en full 24 timer. (Ellers forsvinner bilder og videoer som deles via Snapchat innen noen få sekunder etter at de er lagt ut.) Herersquos den delen som har eiere av FB-lageret salivating: Mens det tok Snapchat nesten seks år å dyrke en følge på 150 millioner brukere. det tok bare Facebook fem måneder for Instagramrsquos Stories-plattformen for å sikre samme antall daglige brukere. Tjenesten har 600 millioner aktive månedlige brukere. Gitt, FB hadde litt innflytelse. Den har allerede 1,8 milliarder månedlige brukere, og har lett traktet mange av dem til den nascent Stories-funksjonen. Uansett bør den raske oppstarten av historier i seg selv være en advarsel til alle andre digitale kommunikasjonsfirmaer, og samtidig glede Facebook-lagerholdere mdash den sosiale nettverksgigant kan bare ut muskler som alle andre deltakere. FB-lager: Kunder lister god ide suksess Først internett, var de fleste bedrifts forretningsmodeller utviklingen av et flott produkt eller en tjeneste, og deretter bruker de vanlige mediumene for å fremme dagslysene ut av den produkttjenesten og drive så mye inntekt som mulig. Etter Internett ldquoseasonedrdquo litt, en ny forretningsmodell dukket opp hellip en liste over mennesker, som er potensielle usersbuyers av tjenester, tilbys av listenrsquos eiere, eller tilbys av tredjeparter som i hovedsak leie denne kundelisten. Facebook har en utrolig liste over medlemmer som ikke bare er aktivt online, men er godt profilert for markedsførere. Instagram Storiesrsquo rask vekst er bevis på at å slå opp den rette listen kan gjøre hele forskjellen i verden. Itrsquos ikke bare det tilgjengelige brukerbassenget som har gjort historier en slik suksess, men mdash-funksjonen er virkelig et veldig slank verktøy for Instagramrsquos-regulars. Verktøyet gjør det mulig for medlemmer å samle en samling av videoer og fotografier som mer forteller at medlemmene ldquostoryrdquohellip høydepunktet for å fremme ldquomerdquo på den populære sosiale medierplattformen. Det er en mer overbevisende plattform enn Snapchat. Ikke bare er Facebook-venner enkle å finne ved hjelp av den integrerte Stories-plattformen, det er tillatt å få koblinger til eksterne sider. Historier brukerne har også en større palett med tegne - og bildetekster. Kryss tallene for Facebook For hva historier kan bety for FB aksjekursen, ta noen fremskrivninger med et saltkorn, men noen utsikter peker Instagramrsquos 2017 omsetningspotensial på 3,6 milliarder hellip topplinjevekst spurte av det faktum at 74 av USA Selskapene har til hensikt å bruke Instagram som en reklameplattform i år, opp fra 2016rsquos 53.

No comments:

Post a Comment